BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 30 November 2011

:: touching ::

aduhai... aku ni.. xsudah-sudah nak touching je minggu ni.. lame2 aku sendiri pun rase tension dengan diri aku sendiri.. wahai hati.. janganla begitu.. xbaik tau seksa cik aifa.. xtaula nape kn.. macam2 yang jadi.. nak tau x?? sekarang ni makin lame aku makin sayang kawan2 aku.. sebab?? sebab xde pakwe kot.. hikhikhik.. xpela,mereka la tempat aku bermanja dan berkasih sayang.. tapi.. kawan2 aku sayangkan aku x mcm mane aku sayangkn dieorang??? tapi kan kadang2 aku rase sayang aku terhadap beberapa orang macam lain.. terlebih-lebih plak.. aku rase nak dimanje kan je.. maaf la ye kawan2.. aku ni kalau korang betul2 kenal, sangat2 la manje orangnye.. aku ni kuat menangius.. kadang2 bende kecik pun nak nangis.. suke merengek.. memang padanla dengan ape yang group hana tajaja panggil.. hehehe.. baby aifa.. pe pun terima kasih sangat2 sebab walau sape pun aku.. kwn2 aku masih ambik berat.. love u all.. muah3.. hehehe







*kesepian sebab tiada pengganti  :(

0 comments: