BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 28 November 2011

huhhhh....

xbaik kan mengeluh macam tu??? ape la aifaa ni.. dah lame xupdated blog ni.. lame xjenguk.. bukan xde story tapi.. ntahla.. mcm ade beban berat je dalam hati ni.. sebab ape?? semuanye kerna die.. die seorang yang aku sayang, seorang yang aku rapat sebelum ni.. kini seolah-olah menjauh.. seorang teman untuk ku meluahkan segala-galanya.. tau x?? aku ni betul-betul rindukan ko.. xsangka air mata aku boleh gugur kerna die.. semuanye gara-gara hal itu.. berlaku pada tarikh tu.. aku mampu untuk hadapi nye tapi kenape x die?? mungkin disebabkan aku ni bukan perempuan yang baik.. jika dibandingkan dengan yang lain..xtau bape lame tapi rasenye dah dekat 2minggu die xmempedulikan aku seperti sebelum ni.. aku sembunyikan perasaan sedih ku sebelum ni.. aku berpura-pura seperti tiada ape yang berlaku.. padahal ianya menggguris, menghiris hatiku.. depan semua ak senyum bahagia.. tapi untuk beberapa hari ni, aku xmampu untuk bebrbuat seperti tu lagi.. perasaanku xmampu lagi sakit itu.. akhirnye jatuh juga la titisan demi titisan air mata kernanya.. pada siapa ak harus meluahkan?? aku meluahkan kepada yang sudi.. aku tertanya-tanya nape sampai begitu sekali.. tau x hati ni begini sedih.. setelah segala mesej ak tidak berbalas, akhirnye die membalas mesej pertama pagi semalam.. ''aku perlukan masa".. aku merelakannye walaupun hati ni memberontak dalam diam.. aku tahu, die gembira sekarang bersama yang tersayang.. aku xcemburukan hal itu kerna kami berteman.. tapi mungkin hatinye juga seperti ku.. ntahla tiada siapa mengetahuinye.. ambik la selama mane mase yang kau mahukan.. tapi aku berharap kita akan menjadi seperti dulu.. kini, kau menjadi salah seorang yang penting buat diriku.. tempat ku berlindung, tempat ku meluahkan isi hati, tempat aku menumpang kasih.. aku inginkan keadaan yang seperti dulu.. aku merinduimu.. kaulah teman, kaulah sahabat, kaulah pembimbingku..

0 comments: