BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, 12 October 2011

pelik ke ak skg ni?? mungkin disebabkn perubahan sikap menjadi lebih baik mbuatkan ianya nampak pelik di mata orang lain.. dah jadi baik ke? heheheh.. kawan kelas ku mula merepek dan merapu yg bukan2.. sape? ummul qais la! ataupun name pnggilan die moon.. fly me to the moon~ hikhikhik... nyanyi seketika..

sejak smlm, eh jap..bukan,sejak 10hb oct 2011 die mengatakan sedemikian rupa.. konon2 nye perubahan sikap ak ni menampakkn tanda2 nak pergi~ pergi ke mane? pergi tinggalkan sume utk selama2 nye.. eh,jgn la gitu moon.. xde pape la.. cuma cik aifaa ingin berubah menjadi lebih baik utk menempuhi kehidupan akan datang dengan lebih baik.. xsalahkan ak buat mcm tu?

insyaallah jika dipanjangkan umur la kan.. bab yg moon katekan tu, bukan ak xpnah fikirkan.. kite hidup sbg manusia harus fikirkan pasal kematian.. jap,kwn2 betul ke harus? ke wajib? xpela,pe pun mmg kite perlu memikirkannye.. masa tu lah kite akan sedar betapa kerdilnye kite ni kan..ak berdoa agar masih dipanjangkan umur kerna ak belum bersedia utk ke arah itu..

pe pun terima kasih xterhingga pd sahabat dan kawan2 yang mengambil berat ttg diriku.. betul2 menghargainya.. masih ade yg sayangkan ak rupenye selain drpd die.. eh2,jgn la touching2.. hehehe.. sayang korg lebih la.. :)

0 comments: